Kloklippning.

Det är nåt som är konstigt med bloggen (Både min vanliga och den här hundbloggen) Man ser inte när man har fått kommentarer, och man ser inte inläggen jag skrivit.. Kollar man på "framsidan" av bloggen så ser man ju allt. Mysko. Men nu gick jag in och kikade bland alla kommentarer vi fått, och då så jag en ny :)

Så ett litet svar till Ann:
Tack så mkt, att fotografera är mitt största intresse, förutom Enzo då - Och han är den som oftast hamnar framför kameran ;)
Jaa, han har verkligen vuxit till sig och blivit fin nu faktiskt.. Han måste ha fått det från sina föräldrar som också är kanonfina båda två! :)




Idag har jag iaf klippt klorna på Enzo. Först blev det världskrig här hemma, men sen gick det bra.. Med lite leversnittar ;) Det där med kloklippning gillar han inte! Undrar varför, kanske för att det låter så "högt" eller vad man ska säga - när man trycker till och klon klipps av. Han har ju "genomskinliga" klor, så man ser ju vart pulpan sitter, och så långt in har vi inte klippt. Så ont kan han inte ha fått :) & ingen annan har ju klippt på honom.. Men ja, vissa har väl fobier för sånt kanske :D lillskrutten.


Nej, nu ska vi gå ut en vända..  :)


Enzo vägrade gå ur bilen en dag, så jag fick klättra in & sätta på han halsbandet & ha bildörren öppen så han kunde gå ur när han ville :) Hahah, han är så knäpp ibland.
Tur att han tycker om att åka bil iaf :)

Namn: Jenny

Så fin han va! Det är skönt när dom gillar att åka bil, min fralla (fransk bulldog) somnar alltid som en stock i bilen =)

2009-09-08 @ 20:29:06
URL: http://jjjohansson.webblogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0