Mysbullen Enzo ♥




Mysbullen Enzo ♥
Hans favoritplats är den där fåtöljen som han ligger i på bilden..
Jag vill slänga den, men då känner jag mig så dum mot Enzo..
Sååååå... Den får väl stå där den står ;)

Han har koll på allt från den stolen. Full koll genom fönstret (han måste ju ha koll på grannens hund vet ni), full koll ifall det kommer någon & knackar på dörren (ja, han ska ju vara först dit), full koll om vi ska någonstans (för då vill han följa med), och sen kan man självklart mysa med ett duntäcke i fåtöljen också.. :)

Han är en riktigt mysbulle! ♥♥




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0