Enzo's nya vänner ;)

 

3 älgar ute på gården idag..
Enzo blev helt lyrisk & hoppade upp på köksbordet.. HAHAHA :D

Namn: Angelica

shiit va fina bilder du hann ta! :) haha förstår att hunden din ville ut ;) Är det en Björnhund du har eller? (:

2010-01-20 @ 19:07:14
URL: http://johaanssonn.blogg.se/
Namn: Angelica

SV; okej :) Min syster har haft en massa huskey hundar så jag är uppvuxen med dem :) Vi har haft en Alaska Malamute men var tvungen att ta bort honom för blev för aggresiv mot människor. Och just nu har vi en Finsk Lapphund :)

2010-01-21 @ 19:18:08
URL: http://johaanssonn.blogg.se/


   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0