Länge sedan..

Oj.. Här var det länge sen jag uppdaterade :)
Men vi lever iaf, och allt är bra... för er som undrar.
Vi bor fortfarande kvar på samma ställe och det är toppen.
Jag tycker dock att det känns för litet, men jag är ju tjej så jag är väl
aldrig nöjd ;)

 

På bilderna nedan så är vi hemma hos mina föräldrar & hälsar på.
Enzo brukar ligga där vid syrénbusken & mysa. :)

 




Ja, en liten uppdatering iallafall.. :)
Ska se till att försöka uppdatera lite oftare här också..

Ha det fint! :)




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0