3 år av kärlek ♥

Satt & funderade på åren som har gått. Det senaste året har varit en riktig plåga, det är mycket som har varit jobbigt ärligt talat. Men nästa år kommer att bli bättre, det vet jag.


Nu har jag bott i Mora i lite mer än 3 år.
Jag & Micke firar våran 3-årsdag nu i November.
I Februari fyller Enzo 3 år.
Och i April är det 3 år sen vi hämtade Enzo.


Jag kan inte förstå hur tiden går så himla fort jämt.

När vi hämtade Enzo så låg han och sov i mitt knä hela vägen hem, nu är han så stor så att vi nästan kan ligga i hans knä :)


Känns skönt att jag har min M (och Enzo såklart!) vid min sida, vad som än händer så klarar vi det :)
Jag är kärare än nånsin ♥



   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0