Han har en tendens...

Enzo har en tendens att skämma ut både mig & Micke ibland. Och jag tror faktiskt han gör det med flit när han är lite halvsur..

Idag var vi ute & gick, jag & W alltså, sen gick vi förbi ingången in på affären för att knyta fast hundarna.. Precis utanför ingången tvärnitar Enzo, och jag kollar bak.. Då har han satt sig och skitit precis utanför ingången! Jag trodde jag skulle pissa på mig av skratt nästan, och W bara skämdes. Jag är ganska van vid att Enzo skämmer ut mig så jag skäms inte så mkt.. Hallå, han är ju en hund?! :) Hahahahaha... Sen när jag ringde & berättade för Micke så trodde jag att jag skulle dö av skratt... Hahahaha!
Jaa, det är väl Enzo i ett nötskal... Kommer ni ihåg när han sket alldeles utanför våran ytterdörr när vi bodde nere på rödmyren? Haha, ja Enzo, Enzo, Enzo... Hur kunde mina dagar gå så fort utan våran bråkstake? :) Ibland blir jag så less på honom, men det går över ganska fort.. Han är ju ändå den bästa som finns oavsett vart han skiter!
 :)




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0