Trångt under sängen



Enzo har börjat ligga under sängen nu på slutet.
Fattar inte hur han får plats, han är ju inte direkt liten! ;)

Jag föjde med en Sandra till veterinären igår med Blade (hennes hund som Enzo lekte med), han skulle få 12-veckors sprutan. Kommer ihåg när vi var där med Enzo :) Det kan du läsa om här.
Blade vägde 14,5 kg, en riktig liten klump. Så söt! Man blir så sugen på en till hund
när man ser valpar. Men jag vet inte om det är värt det just nu. Vi bor så litet nu och det är fortfarande mkt jobb kvar med Enzo. Jag vill bo i ett hus med en stor gård... Eller ja.. Det gör vi ju faktiskt nu. Men det känns så konstigt att bo på någon annans gård liksom.. Så svårt att förklara.

Enzo har grävt sönder gräsmattan på massa ställen. Dumt.
Det är också en anledning till att det känns dumt att bo på nån annans gård. Fast ja, dom har ju hund dom också så lär väl veta hur det är.. Men ändå..



Men nån gång så SKA jag flytta till ett eget hus.. Jag & Micke & Enzo.
Vi är en bra liten "familj".. :)
Har kanske glömt att berätta men allt är bra mellan mig & Micke, och jag har
inte känt mig så här glad på länge. Ett "uppehåll" var nog vad som behövdes för oss skulle jag tro.
Allt känns bra nu.

Nej, jag ska sätta mig och göra en ny design åt Enzo's blogg.
Har tröttnat på denna ;)




   Läs det här innan du kommenterar!
   × Elaka kommentarer om mig eller mina nära godkänns inte, så gör dig inte ens besväret.
   × INGEN REKLAM, TACK! Jag godkänner ingenting som innehåller reklam som t.ex gratisbio,
    gratismakeup eller sådana sidor man ska värva folk för att få poäng.
   × Kommentarer om att jag ska checka in era bloggar godkänns inte heller,
     Läs mina inlägg om ni ska kommentera.
   × Kommentera mycket ;)



Här kan du skriva vad du tycker & tänker:

Namn:
Stamkund?

Din e-post: (Det är bara jag som ser den)

Din blogg/hemsida så jag kan spana in dig också:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0